Ryhmäliikunta

Aktiviteetit, jotka sopivat sinulle

Sports Gymillä on monipuolinen tarjonta erilaisia ryhmäliikuntatunteja. Meiltä löydät aina sopivan ryhmäliikuntatunnin, olitpa sitten nuori tai vanha, aloittelija tai aktiiviliikkuja. Yhdessä kokeneiden ja innostavien ohjaajien kanssa teemme ryhmäliikuntatunneista ihanan elämyksen!

ryhmaliikunta-grupptraning-3

Tuntikuvaukset - Löydä suosikkisi!

Body & Mind

RollerStretch
Lihaskalvorullauksia pilatesrullan avulla sekä venyttelyä.
Poweryoga

Virtaava, dynaamista jooga, joka kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Tunti aloitetaan lempeästi kehoa ja hengitystä herätellen. Ohjaajan koostamassa sarjassa siirrytään rauhalliseen tahtiin asanasta eli asennosta toiseen hengityksen kautta.

JoggYoga

Matala kynnys! Olemme ulkona, kevyt juoksu tai kävely. Lyhyitä pysähdyksiä missä tehtävät harjoitukset edistävät liikkuvuutta. Haemme myös hieman sykettä!

BarreMove
Toiminnalinen harjoittelu jossa inspiraatio saatu yogasta & baletista. Tehokas mutta samalla hellä kovartalotreeni. Parantaa ja kohentaa ryhtiä, voimaa, kehonhallintaa, keskivartalon lihaksistoa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Lupaamme että löydät yhteyden uusiin lihaksiiin. KOKEILE!
25- Minute Yoga

Ihana aamunavaus! Kevyt joogatunti joka voi myös toimia lämmittelynä tai loppuverryttelynä kuntosalitreenisi yhteydessä.

YogaMix

Haluatko vahvistaa lihaksiasi ja samalla edistää liikkuvuutta? Kevyt toning&venyttelytunti, välillä välineitä käyttäen.

Basic

Kehonhuolto/GymCircuit

Yhteinen lämmittely ja voimaharjoittelu kuntosalilla. Venyttelyt lopussa. Tästä on hyvä aloittaa!

TabataPump
Ryhmävoimaharjoittelua tangoilla ja painoilla. Kaikkien aikojen suosituin ryhmäharjoittelumuoto! Valitset itse käyttämäsi painot kykysi mukaan.
CoreMix
Monipuolista keskivartalotreeniä! Vartalon ydinlihaksistoa (vatsa & selkä) harjoitetaan sekä dynaamisesti että staattisesti.
LIIT
Low Intensive Interval Training - Bodyweight harjoittelua, kehonpainoliikkeitä rauhallisissa intervalleissa.
(G)old Ladies & Boys

Senioreiden oma rento kuntojumppa!

RVP

”Reisi, Vatsa & Peppu” - helppoja askelia ja sykkeenkohotuksia sekä lihaskuntoliikkeitä jaloille ja vatsalle!

PULSE

Spinning

Spinning eli sisäpyöräily polttaa runsaasti rasvaa ja kehittää hapenottokykyä. Laji sopii loistavasti myös aloittelijalle! Spinning nostaa tehokkaasti hien pintaan ja kehittää kestävyyttä. Toisin kuin luullaan, spinning ei ole pelkästään kovakuntoisten laji. Voit säätää vastuksia itsellesi sopivaksi tunnin aikana. Tunnin musiikki tempaisee taatusti mukaansa!

HIIT

Lyhyt ja intensiivinen tunti jossa nostetaan sykettä, poltetaan rasvaa ja haastetaan itseämme erilaisilla liikkeillä. Tehokasta energiankulutusta ja hikitakuu!

CardioPump

Tehokasta intervalliharjoittelua. TABATAPUMP & HIIT yhdistettynä. Sinulle joka tykkäät haastaa itseäsi ja treenata oikein kovaa!!

Crosstraining

Hauska, tehokas, toiminnallinen harjoitteluelämys  CrossGym24h-salilla osoitteessa Voimakatu 6. Tarvitset CrossGymin jäsenyyttä tähän tuntiin. Kokeilukerta 10€.

Crosstraining EMOM

EMOM - Every Minute On the Minute. Jokaisella alkavalla minuutilla teet  x määrä liikkeitä. Toiminnallinen harjoitteluelämys CrossGym24h-salilla osoitteessa Voimakatu 6. Tarvitset CrossGymin jäsenyyttä tähän tuntiin. Kokeilukerta 10€.

Fun & Energetic

StepMix

Powerpainotteisia askelsarjoja ja combatliikkeitä sekä steplaudalla että ilman. Fiilistunti hikitakuulla!

Coreball

Monipuolista, hauskaa ja tehokasta treeniä isolla tasapainopallolla. Keskivartalo saa kyytiä!

Zumba®

Merengue, cumbia, reggaeton, Bollywood, salsa, hip hop jne! Hauska ja hikinen latinoinspiroitu tunti joka yhdistää tanssin ja aerobisen treenin.

JungleBody KONGA®

”Dance.Shake.Squat.Twist.Punch!”

KONGA on tehokas tanssitunti jossa liikkeitä on helppo seurata. Sisältää mm. Boxing, Cardio & Dance-askelia hyvän musiikin tahtiin!

Afro
Tanssitunti josta ei puutu voimaa ja tunnetta! Isoja, eläviä liikkeitä, inspiraatiota luonnosta ja eläinten liikkeistä, jotka antaa sinulle vahvan, iloisen ja samalla rentoutuneen olon. Fyysinen tanssi jossa itsetunto nousee rumpujen tahtiin.
Boot(y)camp
Polttavan tehokas pakara- ja vatsatreeni!
Boxing

Nyrkkeily on tehokas kuntoilumuoto, niin kovemmin treenaaville tai vasta-aloitteleville. Tunneilla tehdään paljon yhteistyötä pareittain, mutta jokainen toimii silti yksilöinä. Tekniikkaa käydään yhdessä läpi, eikä menosta tipu, vaikkei joka kerta pääse paikalle. Kaloreiden kulutus ja hauskuus on taattu. Loistava myös niska-hartia seudulle!